sâmbătă, 5 octombrie 2013

Metoda[3.1]: Bani din YouTube

 Luand exemplul de o emisiune online in care sa comentezi anumite gafe , balbe , cazaturi sau orice altceva amuzant de la TV sau de pe NET , o sa dezvolt ideea pentru a se intelege ca este destul de complicat cu YouTube , dar si frumos, chiar daca eu nu m-am bagat pana acum la asa ceva.
 Sa zicem ca am un echipament acceptabil cu care putem filma ceva de calitate (camera video HD, o lampa pentru luminat , un microfon acceptabil etc) , sa zicem ca am simtul umorului foarte dezvoltat , am haz , sunt glumet etc. Pe scurt , stiu sa fac lumea sa rada . Ei bine , daca am toate astea , pot sa incep sa comentez in stilul meu , filmulete amuzante . Scopul final e ca acelora care se uita la mine , sa le scot un zambet pe fata , sa aiba satifacerea de a se uita la un filmulet amuzant de calitate , pentru a se abona si pentru a reveni la urmatorul meu filmulet .

 Daca , de exemplu , vorbesti despre cineva (care s-a impiedicat in fata a 10.000 de oameni si i-a mai ramas doar 2 dinti in fata , aratand ca Bugs Bunny , ceea ce e foarte foarte amuzant ) ca o moara stricata , plictisit (
in genul barbatului din stanga) nu iti face aluzii ca vei fi urmarit cu mare drag de catre oameni sau ca acestia vor mai reveni la clipurile tale. 
Am studiat ceva timp oameni care fac asa zisul "Vlogging" , precum Mikey Hash , Tequila , TheLifeinRo , Alduscaakacapusa,  SkivoMady ,  AlexContras , chiar si pe HaiNoroc89. 
 Luandu-l drept exemplu pe Mihai Holhos (Mikey Hash) , prezentatorul emisiunii Doza de has , putem observa evolutia acestuia pe parcursul a 2 ani.  
19 aprilie 2011
20 septembrie 2013


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu